Osnovna šola Dušana Bordona Semedela - Koper
Rozmanova ulica 21a, 6000 Koper,   T: 05 627 60 77
TRR: 01250-6030657186, DŠ: SI 84 36 64 51, MŠ: 5083141

Spoštovani devetošolci in starši !

Iz Informacije o stanju prijav za vpis v srednje šole za šolsko leto 2021/2022 je razbrati, da so na treh srednjih šolah na Obali prijave za vpis presegle število razpisanih mest:

Gimnazija Koper na programu gimnazija in umetniška gimnazija – likovna smer.

Srednja šola Izola na programu kozmetični tehnik, predšolska vzgoja, zdravstvena nega.

Srednja tehniška šola Koper na programih avtoserviser, frizer in računalnikar.

Do 22. 4. 2021 imajo učenci možnost prenosa prijav na druge srednje šole.

To lahko letos naredijo elektronsko. Točna navodila so na strani MIZŠ: Informacija, seznam svetovalnih delavk na srednjih šolah in Obrazec za prenos prijave.

Seveda pa sem vam na voljo za vse ostale informacije:

Kiti Cegnar Vitez, tel. 05 9082 045 ali GSM 040 596 045 ali po e-pošti šolske pedagoginje. 

 Srečno!

spletna stran MIZŠ o vpisu 

Seznam elektronskih naslovov svetovalnih delavcev vseh srednjih šol

Prijavnica za prenos

 

 

Šolska pedagoginja

Kiti Cegnar Vitez

INFORMACIJA V ZVEZI S POSTOPKOM ELEKTRONSKEGA PRENOSA PRIJAVNICE ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE ZA ŠOLSKO LETO 2021/2022

Devetošolci in ostali učenci, ki naslednje šolsko leto 2021/2022 nadaljujejo izobraževanje v srednji šoli, morajo v skladu z rokovnikom oddati svojo prijavnico za vpis v srednjo šolo najkasneje do 2. aprila 2021. Kot je določeno z razpisom in rokovnikom pa imajo kandidati možnost, da potem do 22. aprila 2021 svojo prijavo iz kakršnihkoli razlogov morda prenesejo v drug izobraževalni program oziroma na drugo srednjo šolo.

Ponavadi je postopek prenosa prijavnice potekal tako, da je kandidat prijavnico na prvotno izbrani šoli osebno dvignil, svetovalni delavec te šole je kandidata iz svoje prijavne baze odjavil, kandidat pa je nato svojo prijavnico tudi osebno odnesel na drugo šolo oziroma v drug izobraževalni program, kamor jo je želel prenesti. V lanskem šolskem letu smo zaradi epidemiološke situacije v državi izvedli prenos prijave elektronsko na način, da so kandidati prenos prijave urejali preko elektronske pošte.

Zaradi kandidatove varnosti in tudi varnosti strokovnih delavcev, ki na srednjih šolah izvajajo vpis novincev v srednje šole, ter zaradi zagotavljanja zdravstvenih ukrepov na srednji šoli, kjer trenutno poteka pouk, smo se odločili, da tudi za letošnje kandidate za vpis v srednje šole izvedemo prenos prijavnice na enak način.

Postopek prenosa prijav bo tako tudi letos potekal elektronsko, in sicer kandidati v primeru, če se bodo odločili za prenos prijave, to storijo tako, da na izbrano srednjo šolo, kjer so oddali prvotno prijavnico, na elektronski naslov svetovalnega delavca oziroma na poseben elektronski naslov, ki ga je šola ustvarila v ta namen, posredujejo skenirano / fotografirano izjavo o prenosu prijavnice, podpisano s strani kandidata in starša (objavljena je na spletni strani), v kateri pisno zaprosijo, da v njihovem imenu svetovalni delavec odjavi kandidata na programu, za katerega je oddal prvotno prijavnico, in jo posreduje na drugo šolo, kamor bi želel kandidat prenesti prijavo.

Na spletni strani ministrstva je poleg obrazca / izjave za prenos prijavnice objavljen tudi natančen seznam elektronskih naslovov svetovalnih delavcev za posamezno srednjo šolo, kamor kandidati pošljejo izpolnjen obrazec oziroma izjavo za prenos prijavnice.

Če se bodo kandidati odločili za prenos prijavnice, opozarjamo, da lahko prenos prijavnice izvedejo najkasneje do 22. 4. 2021, elektronsko pošto, v kateri bodo priložili izpolnjen obrazec / izjavo za prenos prijavnice pa naj pošljejo na elektronski naslov svetovalnega delavca srednje šole okvirno do 14. ure tega dne, zato da bodo svetovalni delavci imeli še dovolj časa, da izvedejo prenos, kot bodo kandidati zaprosili v izjavi.

Hkrati kandidatom tudi predlagamo, da spremljajo tudi informacije, ki jih bodo v zvezi z izvedbo prijavno – vpisnega postopka vse srednje šole sproti objavljale na svojih spletnih straneh.

Za morebitna dodatna vprašanja in pojasnila v zvezi z izvedbo prijavno – vpisnega postopka je kontaktna oseba Mateja Gornik Mrvar, tel:. 01/ 400 5311, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Datum: 9. 4. 2021

Spoštovani starši, dragi učenci!

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je z okrožnico, 8. 4. 2021 šole obvestilo, da se bo pouk od ponedeljka, 12. 4. 2021 ponovno izvajal v šoli za vse učence od 1. do 9. razreda.

S poukom bomo nadaljevali ob upoštevanju vseh ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe SARS-CoV-2, z omejitvami, ki se nanašajo na vzdrževanje higienskega režima in izvajanje preventivnih ukrepov. 

Upoštevali bomo navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport in priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje. To pomeni, da bodo v šolo prišli lahko le zdravi učenci in da bo pouk, tako kot ob pričetku šolskega leta, ponovno potekal po vnaprej pripravljenih protokolih, s katerimi bomo ponovno seznanili učence v ponedeljek, 12. 4. 2021.

V ponedeljek, 12. 4. 2021, se bo reden pouk odvijal po ustaljenem urniku, ki je veljal pred zaprtjem šole. Predur v ponedeljek zjutraj ne bo. 

Prav tako se bo jutranje varstvo za učence 1. razreda zaradi testiranja začelo ob 7.30.
Jutranje varstvo za učence 2. in 3. razreda, ki to nujno potrebujejo, bomo glede na organizacijske in kadrovske možnosti urejali v prihodnjih dneh.

O morebitnih spremembah urnika zaradi odsotnih učiteljev, bodo učenci obveščeni v ponedeljek, 12. 4. 2021.

Starši, prosimo vas, da najkasneje do ponedeljka, 12. 4. 2021 zjutraj po ustaljeni komunikacijski poti (e-asistent, službeni mail razrednika) obvestite razredničarko/razrednika vašega otroka, če vaš otrok zaradi zdravstvenih omejitev ne bo obiskoval pouka v šolskih prostorih. O tem se v nadaljevanju pogovorite tudi z osebnim zdravnikom vašega otroka.

PODROBNA NAVODILA SO DOSEGLJIVA TUKAJ.

Vsi skupaj se bomo potrudili, da bo bivanje vašega otroka na šoli varno in uspešno.

Lep pozdrav in bodite dobro
ravnateljica Vesna Lavriša

 

29. 3. 2021

Spoštovani starši!

Na podlagi Odloka o začasni prepovedi zbiranja ljudi v zavodih s področja vzgoje in izobraževanja ter univerzah in samostojnih visokošolskih zavodih, ki ga je sprejela vlada RS dne, 28. 3. 2021 in Okrožnice Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport z dne, 29. 3. 2021, vas obveščamo, da se bo od četrtka, 1. 4. 2021 do petka, 9. 4. 2021 pouk za učence od 1. do 9. razreda ponovno odvijal na daljavo.

 

NUJNO VARSTVO

Odlok Vlade določa tudi izvedbo nujnega varstva za učenke in učence v 1. triletju, za  tiste učenke – učence, katerih oba starša ali eden od staršev, ki je samohranilec, sta zaposlena v sektorjih kritične infrastrukture, določenih v 4. členu Zakona o kritični infrastrukturi (Ur. List RS št. 75/17), zavodih s področja vzgoje in izobraževanja, zavodih s področja socialne varnosti, v Slovenski vojski, Policiji in zaposleni v gasilskih enotah. Odlok določa, da se zaposlitev starša ugotavlja na podlagi potrdila delodajalca. Starši, ki boste uveljavljali nujno varstvo za svojega otroka, boste šoli predložili potrdilo delodajalca. Prijavo oddajte najkasneje do srede, 31. 3. 2021 do 10. ure na e-pošto Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

 

ORGANIZACIJA PREHRANE ZA UČENCE

Na šoli bomo za učence, ki bodo vključeni v nujno varstvo, poskrbeli za šolsko prehrano.

Prav  tako bomo na šoli pripravljali topel obrok za  učence, ki se izobražujejo na daljavo na način, kot je to že potekalo v obdobju zaprtja šol v novembru 2020. Prosimo starše, ki izpolnjujete pogoje, da jutri, v torek, 30. 3. 2021 in najkasneje v sredo, 31. 3. 2021 do 9.00 zjutraj pokličete na tel. številko 059 082 040 ali pišete na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. in sporočite potrebo po pripravi toplega obroka za vašega otroka.

 

ORGANIZACIJA POUKA NA DALJAVO

Pouk bo, tako kot v 1. obdobju potekal preko spletnih učilnic Google-meet. Podrobnejša navodila bodo objavljena v sredo, 31. 3. 2021. 

Razpored pouka za učence razredne stopnje bo objavljen v spletni učilnici oddelka. Urnik boste starši prejeli tudi preko e-asistenta. 

Razpored pouka oz. dni dejavnosti za predmetno stopnjo bo objavljen prav tako v spletnih učilnicah oddelka, učenci predmetne stopnje pa bodo dobili konkretna navodila v četrtek, 1. 4. 2021 ob 8.20 na uri oddelčne skupnosti, ki bo potekala kot video srečanje preko povezave v spletni učilnici.



Lepo pozdravljeni in bodite dobro

ravnateljica Vesna Lavriša

 


Potrdilo delodajalca je dosegljivo na tej povezavi

Spoštovani starši.

 

Začenjamo s prijavo učencev v jutranje varstvo in podaljšano bivanje za šolsko leto 2021/2022. Otroka lahko prijavite v jutranje varstvo in podaljšano bivanje preko povezav na vprašalnik. Za vstop v vprašalnik potrebujete geslo (EMŠO učenca/učenke).

Prosimo vas, da vprašalnik izpolnete do petka, 23. 4. 2021.

 

Lep pozdrav.

25. 3. 2021

Spoštovani starši,

Obveščamo vas, da je podaljšana veljavnost Odloka o začasni prepovedi zbiranja ljudi v zavodih s področja vzgoje in izobraževanja ter univerzah in samostojnih visokošolskih zavodih do 26. 3. 2021. (povezava do okrožnice)

Pouk se bo v prihodnjem tednu odvijal v šoli, tako kot do sedaj, ob upoštevanju vseh zaščitnih ukrepov.

Uporaba zaščitnih mask je obvezna za učitelje/učiteljice in vse zaposlene v zavodu.

Uporaba mask je še vedno obvezna za učence od 6. do 9. razreda oziroma od dopolnjenega 12 leta dalje, zaščitne maske se ne uporabljajo pri pouku športa. Uporaba zaščitnih mask ni obvezna za otroke do dopolnjenega 6 leta starosti ter za učenke od 1. razreda do vključno 5. razreda osnovne šole, izključno ko so v matičnem oddelku (okrožnica MIZŠ z dne, 24. 3. 2021).

Lepo pozdravljeni in bodite dobro.

ravnateljica Vesna Lavriša

 

Obvezna uporaba zaščitnih mask – pojasnilo in navodilo (izdalo MIZŠ)

 

Na vrh
JSN Decor 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework